30-03-2022
- Podcast
Masz ambicje i chcesz uchodzić za eksperta, ale nie wiesz, jak dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Chcesz, żeby Twoja marka ugruntowała swoją pozycję na rynku? Jesteś w dobrym miejscu!
Nazywam się Anna Nowacka i jestem Brand Managerem. W tym odcinku opowiem, jaka w tym wszystkim jest moja rola.
Co przez to rozumiem? Strzegę DNA firmy.
Moim zadaniem jest łączenie ze sobą ludzi, bycie „spoiwem”. Co to oznacza w praktyce?
Przykładowo podczas realizacji projektu nawiązuje współpracę z grafikiem,
kontaktuję go z copywriterem i dzięki temu powstaje genialna kreacja.
Wiem, jak zlecić i rozliczyć zadanie, czuwam nad tym, aby powstała kreacja była spójna z założeniami marki, akceptuję rozwiązania z klientem i prowadzę do ich wdrożenia.
Dzięki temu jako specjalista od prowadzenia projektów mam odpowiednie doświadczenie i kompetencje do zarządzania wizerunkiem firmy.
Dlaczego zdecydowałam się rozwinąć w kierunku personal brandingu?
Dzięki temu rozumiem działanie wielu mechanizmów rządzących rynkiem, wiem, jakie narzędzia powinny być użyte do realizacji określonego zadania, potrafię dobrać odpowiednie zasoby, aby uzyskać zamierzony rezultat.
Żeby wyróżnić się na rynku!
Im więcej osób Cię zna i docenia, tym więcej chce z Tobą pracować.
Idąc dalej, im bardziej jesteś rozchwytywan(a)y, tym cenniejszy staje się Twój czas, przez co to Ty dyktujesz stawki.
Dodatkowo marka osobista ogranicza konkurencję. Nie jesteś już jednym z wielu specjalistów o podobnych kwalifikacjach. Jesteś właśnie tą osobą, na której klientom zależy.
Według amerykańskiego przedsiębiorcy i inwestora Navala Ravikanta reputacja działa na zasadzie procentu składanego. Wartość marki osobistej rośnie z czasem. Po kilku latach Twój biznes może być wart więcej, niż Ci się wydaje.
Oczywiście!
Ale to tak samo jak z korzystaniem z pomocy trenera personalnego.
Możesz ćwiczyć na siłowni w pojedynkę, ale to nie gwarantuje, że osiągniesz wyznaczony cel.
Tak samo tu. Prawdopodobnie rozwiniesz swoją markę, ale zajmie Ci to x razy więcej czasu niż przy współpracy z Brand Managerem, który po prostu wie, jak się do tego zabrać.
A czy Tobie przyszedł kiedykolwiek do głowy pomysł nawiązania współpracy z Brand Managerem? Daj znać!
Większa dawka wiedzy!
18-10-2022
Co zrobić jak masz mało czasu na dowiezienie projektu?
30-03-2022
Często słyszymy “Brand Manager”, ale…