Workbook contentowy

Praktyczny proces tworzenia, planowania i publikacji treści dla marki online!

 

  • Komunikuj się skutecznie ze swoimi odbiorcami
  • Stwórz swój własny system regularnej publikacji treści
  • Zyskaj spokój dzięki systematycznej pracy
  • Poczuj dumę ze swoich dobrych treści
  • Przeżywaj radość z efektywnego procesu publikowania treści
  • Pozyskuj jakościowych klientów

Zapisuję się na listę oczekujących!

Jak myślisz, czy osoby które mają silną i dochodową markę osobistą tworzą spontaniczne treści… czy wręcz przeciwnie?

Marki osobiste, które mają uporządkowany, dopasowany oraz wartościowy content do swojej grupy docelowej odnoszą sukces biznesowy!

 

Przypadek? Nie sądzę!

Być może dzisiaj czujesz się tak, czyli:

  • …czujesz przytłoczenie przy tworzeniu swoich treści?
  • …frustruje Cię brak zaangażowania w Twoje treści?
  • …spada Ci motywacja bo masz poczucie, że nie tworzysz nic wartościowego?
  • …nie masz totalnie pomysłu, co publikować?
  • …nie dowozisz obietnic wobec samej siebie?
  • …czujesz że się nie wyrabiasz ze swoją pracą?
  • …masz poczucie, że Twój content marketing nie działa?

A chcesz:

  • …czuć lekkość i swobodę przy tworzeniu swoich treści?
  • …przeżywać radość na widok zaangażowania w treści, które tworzysz?
  • …mieć motywację, bo widzisz, że to co tworzysz ma sen!
  • …budzić w sobie moc kreatywności?
  • …aby Twoja pewność siebie wzrosła, bo dotrzymujesz danego sobie słowa!
  • …dowozić wyniki?
  • …aby Twój content marketing zdobywał jakościowych klientów?

Możesz tworzyć wartościowy content dla swojej grupy odbiorców i czerpać radość z całego procesu!

 

Musisz tylko wiedzieć, jak to zrobić!

Dzięki WORKBOOKOWI CONTENTOWEMU krok po kroku w praktyczny sposób stworzysz i zaplanujesz treści dla swojej marki osobistej lub firmowej!

Poznaj WORKBOOK CONTENTOWY

Przykładowe nagranie

Lekcja 34: Recykling treści

 

JUŻ WKRÓTCE BĘDZIE DOSTĘPNE – KOŃCZYMY MONTAŻ!

Zobacz, co znajdziesz w środku:

1. Macierz publikacji

 

Z tej części dowiesz się ile realnie jesteś w stanie produkować i jakiego rodzaju contentu, jakie są Twoje główne i poboczne kanały komunikacji oraz PRAKTYCZNIE wszystko rozpiszesz na swojej osobistej MACIERZY PUBLIKACJI!

 

Lekcje
  1. Ile jesteś w stanie realnie produkować i jakiego rodzaju contentu?
  2. Jakie są Twoje główne i poboczne kanały komunikacji?
  3. Uzupełniamy SZABLON Macierz publikacji!

2. Ukierunkowanie bazy treści

 

Dzięki określeniu tematyki Twojego kanału, zrozumieniu grupy docelowej, stworzymy w kolejnej części bazę treści, która będzie odpowiadać Twoim celom i potrzebom grupy docelowej!

 

Lekcje
  1. Omówienie tematyki, celu i grupy docelowej dla odpowiedniego ukierunkowania Twojej bazy treści.

3. Baza treści

 

W tej części wypracujesz swoją BAZĘ TREŚCI na content dla swojej marki na kanały social media!

 

Lekcje
  1. Jaki powinien być content?
  2. Skąd brać pomysły na tematy contentowe?
  3. Uzupełniamy SZBLON bazy treści!

4. Kalendarz publikacji

 

Na tym etapie masz już uzupełnioną swoją bazę treści! Pora na kolejny krok – stworzenie harmonogramu publikacji contentu, dzięki któremu będziesz wiedzieć co, kiedy, z jaką częstotliwością publikować oraz jak planować publikację na swoich głównych i pobocznych kanałach komunikacji social media!

 

Lekcje
  1. Jak pracować z SZABLONEM kalendarz publikacji, czyli ogólne workflow pracy!
  2. Uzupełniamy SZABLON kalendarz publikacji!

5. Publikacja contentu

 

W tej części przejdziemy przez najważniejsze aspekty procesu publikacji Twojego contentu!

 

Lekcje
  1. Proces publikacji dla posta, rolki, karuzeli na IG oraz FB fanpage oraz spięcie obu narzędzi.
  2. Jak powinny wyglądać opisy? Omówimy podstawowy schemat!
  3. O co chodzi z tymi hasztagami?

6. Recykling publikacji contentu

 

… czyli pełen proces angażowania Twojej grupy docelowej w opublikowany content w czasie!

 

Lekcje
  1. Recykling publikacji contentu – wstęp + workflow.
  2. Wróćmy do kalendarza publikacji – sekcji recykling treści!

…i dodatkowo:

BONUS #1 CANVA PLANER

 

TUTORIAL: Planer publikacji CANVA, dzięki któremu zepniesz wszystkie swoje kanały social media i dowiesz się jak ustawiać na nim publikację swojego contentu!

BONUS #2 LINKTREE

 

TUTORIAL: Linktree, czyli dodatkowe narzędzia które możesz wykorzystać w swoim biznesie online, dzięki  któremu zwiększysz zasięg Twojego konta i ułatwisz Twoim obserwatorom dostęp do wielu różnych linków.

Opinie

 

Zobacz opinię marek osobistych i firmowych na temat mojej pracy 💪🙏

“Każdy projekt został doprowadzony do końca”

 

“Współpracowałam i współpracuję z Anią już od dłuższego czasu.
Ania ułożyła dla nas plan strategii marketingowej oraz strategię contentu, dzięki czemu to co chce przekazywać swoim odbiorcom nabrało sensu.
Pomogła w zbudowaniu studia nagraniowego, dzięki czemu wyszłam na wyższy poziom tworzenia materiałów video!
Razem z Anią stworzyliśmy identyfikację, pakiet grafik, a teraz tworzymy nową stronę.
Każdy plan stworzony przez Anię rozpisany jest na procedury i dokładne kroki. Ania nie zostawiła mnie z samym planem – pomogła w jego początkowym wdrożeniu dzięki czemu mogłam nabrać rozpędu i mieć pewność że to co robię jest prawidłowo wdrażane!
Poświęcała na każdy projekt tyle czasu ile trzeba było. Każdy projekt został doprowadzony do końca pomimo pojawiających się nieraz przeszkód.
Na prawdę warto współpracować z Anią!”

Magda Komorowska

Szkolenia dla kosmetologów, Warszawa

“…Dodatkowo moje zyski z pracy – wzrosły trzy krotnie!”

 

„Ania pomogła mi w rozwinięciu mojej marki od podstaw. Od samego początku podeszła do mojej osoby profesjonalnie, zagłębiając się w każdą kwestię szczegółowo. Wszystkie procesy które przechodziłam z Anią były przedstawione przez nią w sposób poukładany. Ania miała plan i od początku do końca był on przez nią przemyślany.
Każdy etap był omawiamy szczegółowo przez co miałam poczucie, że Ania oddaje się naszej współpracy z wielką pasją. Pomogła mi również w nagraniach na moje social media, które zostały odebrane przez moich odbiorców bardzo pozytywnie.
Cała współpraca odmieniła moje życie i moją pracę o 180 stopni. Dzięki Ani zyskałam większą pewność siebie bo pokazała mi, że obrany przez nią kierunek pasuje do mojej osoby. Dodatkowo moje zyski z pracy – wzrosły trzy krotnie!

Ania odpowiada szczegółowo na każde pytania, jest dostępna w każdym momencie dnia, ma dużo cierpliwości. Nigdy nie miałam tak profesjonalnej współpracy !

Polecam każdemu ! Wiedza, skromność, zaangażowanie – takimi trzema cechami mogę ją śmiało określić.

Ta kobieta to marka sama w sobie!”

Ewa Filipiak

Dietetyk

“Dopiero zaczynamy, ale już wiem, że warto 💪”

 

“Dopiero zaczynamy, ale już wiem, że warto 💪
Przepracowaliśmy wspólnie plan strategii marketingowej. Lubię mieć poukładane procesy i widzieć ogólny kierunek działań. Razem z Anią stworzyliśmy identyfikację, pakiet grafik oraz kalendarz publikacji.
Wszystko nabrało fajnych kształtów. Teraz mogę skupić się na działaniu i tworzeniu materiałów.”

Bartek Witczak

Frontend Principal, Trainer, Consultant, Łódź

“…najbardziej Anię cenię za chęć nieustannego rozwoju i nauki…”

 

“Wulkan energii i pomysłów. Tak najkrócej mógłbym opisać Anię. Do tego nie spotkałem jeszcze tak zorganizowanej osoby, która każde przedsięwzięcie planuje z najdrobniejszymi szczegółami.
To, że jeszcze pilnuje terminów i przypomina o wykonaniu poszczególnych kroków sprawia, że jest ona niezawodnym partnerem biznesowym.
Ja natomiast najbardziej Anię cenię za chęć nieustannego rozwoju i nauki. Dla niej nie ma porażek – są tylko kolejne lekcje. To wyróżnia ludzi sukcesu i stąd gorąco polecam współpracę z Anią!”

Tomasz Cholewa Cloudowski

DevOps Growth Expert, Warszawa

“Mistrzyni procedur, checklist oraz zbierania danych…”

 

“Ania pomogła mi ukierunkować swoje działania pod kątem swojej pracy. Mistrzyni procedur, checklist oraz zbierania danych. Dba o procesy i odpowiedni workflow, który wspiera produktywność oraz osiągnięcie dobrej koncentracji. Podczas naszych spotkań pomimo ram biznesowych panowała świetna atmosfera. Ania charakteryzuje się empatią oraz zaangażowaniem. Po prostu świetna osobowość z unikatowym sposobem bycia 😎 ”

Matt Kosmaczewski

Strateg i trener, Gniezno


Kim jestem?

 

Hej, nazywam się Anna Nowacka i jestem Managerem Marek. Pomagam przedsiębiorcom tworzyć i rozwijać marki osobiste, które są wpływowe, autentyczne i przynoszą zyski!

 

W tworzeniu i rozwijaniu marki nie chodzi o ślepe podążanie za sztywną strategią, pokazywanie się na siłę na Facebooku czy ustalenie wydumanej misji i wizji Twojej firmy.

 

Chodzi o dopasowanie tego do Ciebie i tego, co chcesz osiągnąć. Najważniejszy cel Twojej marki osobistej to przyciągnięcie klientów, którzy chcą Twój produkt lub usługę.

 

Jestem Managerem Marki, który pomaga na każdym kroku, rozumie, że czasami wydarza się “życie”, ale też wymaga, kiedy trzeba. Wszystko po to, aby zamienić Twoje marzenia w prawdziwe działania i konkretne efekty.

 

Zostawisz swoją konkurencję daleko w tyle, kiedy nawiążesz współpracę z kimś, kto naprawdę wierzy w Twój sukces (być może bardziej niż Ty sam).

 

Przez ponad 6 lat intensywnej pracy z różnymi markami nauczyłam się, że najważniejsza dla mnie jest współpraca z ludźmi, którzy nadają na tych samych falach.

 

Uwielbiam dzielić się moją wiedzą, a najbardziej satysfakcjonujące momenty to te, w których razem z klientem widzimy progres i słyszę “Ania, to faktycznie działa!”.