- Etap I
Poznajmy się! Zaczniemy od wstępnej rozmowy. Opowiesz mi o swoich działaniach na social mediach, a ja powiem Ci jak możemy je usprawnić. Umawiamy datę warsztatów (zarezerwuj na nie 3-4 godziny – szybko minie!). - Etap II
Powiedz mi o sobie więcej! Dostaniesz zestaw pytań, a Twoje odpowiedzi pomogą mi przygotować się do spotkania. Dzięki temu pójdzie nam bardzo sprawnie i efektywnie. - Etap III
W międzyczasie zaglądam na Twojego Facebooka / Instagrama /LinkedIna i robię audyt Twojej komunikacji. Patrzę, co robisz dobrze, a nad czym możemy popracować. - Etap IV
Czas na warsztaty! Co będzie się działo?- Precyzyjnie dobierzemy tematy Twoich treści na podstawie mojego wcześniejszego audytu.
- Do poszczególnych tematów dobierzemy pasujący rodzaj contentu (jedne rzeczy lepiej przedstawić w postach, a inne na stories).
- Opracujemy bazę i kalendarz treści + wyjaśnię Ci czym są i jak z nimi pracować samodzielnie.
- Etap V
Koniec warsztatów! Ale to nie koniec mojej pracy. Po warsztatach dostaniesz ode mnie:- szablon bazy i kalendarza treści,
- plan recyklingu treści (wykorzystasz raz stworzony content wiele razy – to ogromna oszczędność czasu!),
- audyt Twojej komunikacji w social mediach + rekomendacje sposobów komunikacji,
- certyfikat ukończenia warsztatów,
- nagranie warsztatów,
- rekomendacje rodzaju contentu do danych tematów.