Plan procesowo-strategiczny dla marek online

 

Zbuduj pozycję eksperta, bądź rozpoznawalny i zarabiaj więcej

 

Obserwujesz, jak inni zyskują rozpoznawalność i możliwości, na które TY zasługujesz? Czas udoskonalić strategię Twojej marki, abyś zwiększył przychody, widoczność i wiarygodność.

 

 

 

Zwiększ zysk swojej marki w najkrótszym możliwym czasie

 

Z dobrym planem Twoja firma wzniesie się na kolejny poziom. Określisz solidny fundament biznesu, źródła przyszłego dochodu i konkretne działania, które zaprowadzą Cię do celu najkrótszą możliwą drogą.

 

Uporządkujesz absolutnie wszystko, co do tej pory wydawało się niemożliwe. A Twoja praca znów przyniesie Ci satysfakcję, która gdzieś po drodze się rozmyła.

 

 

 

 

Plan procesowo-strategiczny

 

Gotowy plan rozwoju Twojej marki osobistej

 

Strategia jest jak plan podróży – zabiorę Twoją markę z punktu A do punktu B.

 

Zobacz, jak tam dotrzemy:

 

  1.  Etap I
    Poznajmy się! Zaczniemy od wstępnej rozmowy. Opowiesz mi z czym masz problem, a ja powiem Ci co mogę dla Ciebie zrobić
  2. Etap II
    Nie ma czasu do stracenia – zabieramy się za analizę przedprojektową (spokojnie, to bardzo proste!). Składają się na nią:

    • Zestaw pytań dla Ciebie – opowiesz mi szczegóły o swojej firmie, problemach i celach.
    • Rozmowa wstępna, na której przepytuję Cię jeszcze bardziej szczegółowo – chcę wiedzieć absolutnie WSZYSTKO o Twoim biznesie.
    • Podsyłasz mi wszystkie potrzebne treści, dokumenty i inne przydatne rzeczy, których będę potrzebować do stworzenia planu.
    • W międzyczasie robię audyt Twojej firmy i konkurencji (pamiętaj: “Przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej”).
  3. Etap III
    Uff, analiza przedprojektowa za nami! Na jej podstawie zaczyna się moja najważniejsza praca – zaczynam tworzyć strategię.
  4. Etap IV
    Kiedy skończę spotykamy się na rozmowę i wyjaśniam Ci wszystko punkt po punkcie. Dokładnie omawiam i wyjaśniam wszystko do momentu, kiedy sam poczujesz się ekspertem od zarządzania swoją marką. Przyszykuj dużo kawy, to nie będzie 15 minutowa rozmowa!
  5. Etap V
    Podczas rozmowy wpadły nam do głowy fajne pomysły, które koniecznie chcesz zrealizować? Świetnie! Nanoszę ewentualne zmiany i dodaję to, co pomoże Ci osiągnąć cel.
  6. Etap VI
    Po wszystkim dostajesz gotową dokumentację i całą strategię, którą powinieneś zacząć wdrażać od razu.
  7. Etap VII
    Patrzysz na plan i nie wiesz co teraz? Spokojnie, nie zostawię Cię samego! Powiem Ci jaki powinien być Twój następny krok. Masz do zrobienia stronę, identyfikację wizualną, albo potrzebujesz profesjonalnych zdjęć? Pokieruję Cię w odpowiednią stronę. Możesz na mnie liczyć.

Tak jak nie ma dwóch takich samych ludzi, tak nie ma dwóch takich samych strategii

 

Każda z nich jest wyjątkowa – tak jak Ty.

 

Nie dostaniesz u mnie gotowca w stylu “kopiuj-wklej”. Potrzebujesz planu szytego na miarę, który będzie uwzględniał Twój budżet, czas jakim dysponujesz i umiejętności, jakie posiadasz.

 

Nie ma sensu planowanie wielkiej kampanii z influencerami czy olbrzymiej promocji na marketingowej konferencji, jeśli nie masz na to pieniędzy.

 

Tak samo nie ma sensu dodawanie do planu procesowo-strategicznego stworzenia strony, jeśli już ją posiadasz czy zrobienie analizy konkurencji, jeśli masz ją opracowaną.

 

Istnieją pewne elementy, które powinny znaleźć się w fundamencie każdej marki online. Ale nie jest tak, że 100% albo nic. Moim zadaniem jest dopasować to do Ciebie, Twojej firmy i Twoich celów. Wszystko po to, aby pokazać jak wyjątkową marką jesteś.

 

Co może zawierać przykładowy plan procesowo-strategiczny?

Wiesz już, że przy tworzeniu planu trzeba wziąć pod uwagę magiczne “to zależy”.

 

Wiem jednak, że chcesz mieć jakiekolwiek pojęcie o tym, co może składać się na taki przykładowy plan. Poniżej zaspokajam Twoją ciekawość (i podoba mi się Twoja dociekliwość!):

 

  • Określenie celi, jakie chcesz osiągnąć (na przestrzeni 1, 3, 6 i 12 miesięcy)
  • Audyt komunikacji na stronie www, w social mediach + wskazanie sposobów komunikacji
  • Wskazanie kierunku dla rozbudowy bazy i kalendarza treści
  • Określenie tożsamości marki
  • Określenie grupy docelowej
  • Plan na zbudowanie świadomości i zaangażowania Twoich odbiorców
  • Audyt Twojej oferty (mocne i słabe strony) + opracowanie sposobu jej komunikacji
  • Propozycja planu promocyjno-sprzedażowego dla Twojego produktu online Analiza konkurencji

 

A to tylko część elementów, jakie mogą być zawarte w planie.

 

Nawet jeśli połowa z tego wygląda dla Ciebie na czarną magię, a wszelkie procedury czy optymalizacja procesów kojarzą Ci się jedynie z księgowością…

 

Spokojnie. Ogarnę to za Ciebie. I obiecuję, że od teraz procedury będą kojarzyć Ci się wyłącznie przyjemnie! Dostaniesz jasno określony i szczegółowo wyjaśniony plan, do tego checklisty, żebyś się w niczym nie pogubił i…

 

Nie pozostanie Ci nic innego, jak zacząć wykreślać zadania z listy. Z moją pomocą, jeśli tylko będziesz tego potrzebować.

 

Zacznij już dziś konsekwentnie działać ze strategią, a za miesiąc, rok czy dwa będziesz sobie dziękować.

“Ania profesjonalizm ma we krwi”

 

Współpracowałam z Anią przy kilku projektach dotyczących szkoleń i kursów online. Muszę przyznać, że pierwszy raz trafiłam na osobę, z którą współpracę mogę ocenić celująco. Wspaniała komunikacja, jasno postawione wymagania, terminowość — wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku. Ania profesjonalizm ma we krwi. Jest też przesympatyczną osobą, z którą po prostu chce się pracować. Mam nadzieję, że przed nami jeszcze niejeden projekt.”

Agnieszka Konieczna

Copywriting | Edytorstwo | Transkrypcje

Wszystko, co robisz nabierze sensu

 

Zaplanuj konkretne działania i zdobądź wreszcie to, o czym marzysz od tak dawna:
pozycja eksperta, mnóstwo oddanych klientów i firma, która pracuje sama na siebie.

 

Gotowy rozwinąć swoją markę osobistą?

 

Tak! Chcę rozwinąć moją markę

“Moja firma dopiero się rozwija… Czy już potrzebuję strategii?”

 

Nie ważne, czy prowadzisz wielką korporację w branży IT, czy mały biznes w branży eventowej.

 

Każda firma trafia na bardzo podobne problemy. Owszem, różnią się skalą. Ale istota problemu pozostaje ta sama.

 

Plan jest potrzebny dużej i małej firmie. Tej, która działa na rynku od 20 lat i tej, która dopiero zaczyna.

 

Cele są różne. Ale środek do celu pozostaje ten sam (choć, jak już wiesz, trzeba go zgrabnie dopasować).

Przestań zgadywać i popełniać błędy, które kosztują Cię czas i pieniądze

 

Być może jesteś jedną z tych osób, która woli robić wszystko sama.

 

Szukasz wiedzy wszędzie i łapiesz dosłownie wszystko, co wpadnie Ci w ręce – każdy e-book, webinar czy kurs. Czytasz blogi, przeszukujesz Facebooka i LinkedIna szukając odpowiedzi na pytanie:

 

“Jak prowadzić biznes?”

 

Myślisz: “Muszę mieć stronę” i zaczynasz szukać copywritera, a potem grafika (tylko skąd masz wiedzieć, jak wybrać tego dobrego?).

 

Potem dowiadujesz się, że trzeba mieć profil na Facebooku. Od razu go zakładasz i zapraszasz swoich znajomych, bo przecież trzeba zrobić tłum (co z tego, że Twoi znajomi nie są Twoją grupą docelową…).

 

Na kolejnym kursie mówią Ci, że koniecznie musisz nagrywać stories, bo “teraz to już tylko video”. Rzucasz wszystko i pół dnia próbujesz powiedzieć o czymś do kamery (i nie wyjść przy tym sztucznie).

 

Tylko czy to przyniosło Ci efekty?

Czy nie jesteś już zmęczony, bo próbujesz być wszędzie naraz?

 

Nie czujesz, że tracisz czas, który powinieneś przeznaczyć na pracę dla klientów? Nie martwi Cię, że tygodnie budowania profilu na Instagramie przyniosły wynik… zero nowych klientów?

 

To nie musi tak wyglądać.

 

Wcale nie musisz być wszędzie naraz. Może nie musisz nagrywać stories. Mało tego (uwaga, szokujące) – może nawet nie potrzebujesz profilu na Facebooku!

 

Jeśli nie chcesz dalej tracić czasu na nieefektywne działania i popełniać błędów, przez które tracisz pieniądze…

 

Zatrzymaj się. I zacznij od początku. Ze strategią, która pozwoli Ci ruszyć do przodu, zamiast ciągle robić dwa kroki w tył.

“Jak Ty to robisz? Że wszystko masz poukładane…”

Kiedy ktoś pyta: jak Ty to robisz? Że wszystko masz poukładane, zaplanowane, kiedy masz czas robić te wszystkie rzeczy w życiu zawodowym i prywatnym? MAM MANAGERKĘ!”

Gosia Bezubik

@margaret_____teacher

Wyznacz jasną ścieżkę, zobacz wielką wizję
i poczuj odwagę, by ją zrealizować

 

Jeśli jesteś gotowy, aby zbudować autorytet, na który zasługujesz, markę osobistą,
z której możesz być dumny i zdobyć mnóstwo oddanych klientów?

ZACZNIJ JUŻ TERAZ!

Dzięki strategii możesz osiągnąć to szybciej, niż myślisz.

 

Chcę zacząć działać